Galeković, K. (2016). Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293
Galeković, Karmela. "Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293
Galeković, Karmela. "Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293
Galeković, K. (2016). 'Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293
Galeković K. Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293
K. Galeković, "Uloga marketinga u razvoju turizma Slavonije i Baranje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:766293