prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu

Žigman, Ivana (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Žigman, I. (2016). Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774197

Žigman, Ivana. "Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774197

Žigman, Ivana. "Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774197

Žigman, I. (2016). 'Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774197

Žigman I. Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 12.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774197

I. Žigman, "Upravljanje imidžem grada Klanjca na turističkom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774197

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.