pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efri:4737,thesis,"Percepcija potrošača o specijaliziranim trgovinama ekoloških prehrambenih proizvoda","Hron, Ivona",,,,,,,, efri:4508,thesis,"Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda","Frlan, Tea",,,,,,,, efri:4490,thesis,"Analiza utjecaja boja na ponašanje igrača casino igara","Pavić, Sara",,,,,,,, efri:4427,thesis,"Analiza utjecaja influencera na percepciju vrijednosti marke","Jurčić, Dejan",,,,,,,, efri:4423,thesis,"Izazovi brendiranja poslodavca u kompanijama iz naftno-plinske industrije u kontekstu privlačenja pripadnika generacije Y i Z","Stanišić, Barbara",,,,,,,, efri:4424,thesis,"Očekivanja generacije Y od medija i medijskih kompanija u kontekstu društveno odgovornog poslovanja","Žuklić, Dalila",,,,,,,, efri:4428,thesis,"Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj","Bašić Žic, Maja",,,,,,,, efri:4376,thesis,"Utjecaj pandemije COVID-19 na promjene u internetskoj trgovini","Bilić, Višnja",,,,,,,, efri:4459,thesis,"Circular economy in food consumption: zero waste management and food banks","Jurešić, Leo",,,,,,,, efri:4460,thesis,"Kvaliteta usluge m-bankarstva","Jurković, Mia",,,,,,,, efri:4464,thesis,"Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu - primjer turističke zajednice Grada Mali Lošinj","Mladenova-Zorić, Aleksandra",,,,,,,, efri:4462,thesis,"Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju","Kvaternik, Karla",,,,,,,, efri:4461,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova","Katovčić, Dea",,,,,,,, efri:4466,thesis,"Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača","Oroz, Tena",,,,,,,, efri:4474,thesis,"Utjecaj zaštitne boje marke na prepoznatljivost marke","Videc, Karla",,,,,,,, efri:4438,thesis,"Analiza školovanja, osposobljavanja i stručnog usavršavanja policijskih službenika prometne policije u Zagrebu","Mihaljević, Ivana",,,,,,,, efri:4716,thesis,"Citizen of the City of Rijeka perspective on multi-level marketing","Glad, Matea",,,,,,,, efri:4714,thesis,"Utjecajne osobe kao važan element prodajne strategije","Vincek, Silvija",,,,,,,, efri:4356,thesis,"Motivacija i ponašanje korisnika digital fitness i wellness aplikacija","Barić, Mia",,,,,,,, efri:4359,thesis,"Percepcija domaćih i stranih proizvoda - usporedba hrvatskih potrošača u odnosu na slovensku i talijansku nacionalnu manjinu u Republici Hrvatskoj","Matković, Ana",,,,,,,, efri:4321,thesis,"Supply chain management in professional football club","Mioč, Jakov",,,,,,,, efri:4643,thesis,"Ethics of gamification in education","Keko, Karla",,,,,,,, efri:4646,thesis,"Perceived value of the International Business programme at the Faculty of Economics and Business, Rijeka","Litović, Lea",,,,,,,, efri:4659,thesis,"Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža","Ramić, Amra",,,,,,,, efri:4600,thesis,"Digital streaming services - consumer perceptions","Škoda, Vito",,,,,,,, efri:4566,thesis,"Consumer Behavior and the Role of Fear of Missing Out (FOMO) Phenomenon in Contemporary Consumption","Baričić, Hana",,,,,,,, efri:4243,thesis,"Analiza procesa donošenja odluke o kupnji na primjeru električnih automobila","Kilić, Martin",,,,,,,, efri:4242,thesis,"Utjecaj predizborne kampanje na ishod rezultata izbora - analiza slučaja","Kuduz, Vinko",,,,,,,, efri:4279,thesis,"The role of intermediaries in logistics processes in international trade - a case study of Maersk Croatia d.o.o.","Željko, Matija",,,,,,,, efri:4244,dissertation,"Suočavanje s neuspješnom uslugom i uloga kvalitete odnosa na sportskom tržištu","Kuzmanić, Antonio",,,,,,,, efri:4510,thesis,"Uloga socijalnog poduzetništva u zapošljivosti osoba s invaliditetom","Starčević, Sara",,,,,,,, efri:4192,thesis,"Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda","Vranić, Tea",,,,,,,, efzg:10279,dissertation,"Učinkovitost psihografskoga segmentiranja korisnika društvenih mreža pomoću njihovih digitalnih otisaka","Sačer, Sabina",,,,,,,, efri:4166,thesis,"Sadašnjost i budućnost marketinga društvenih mreža","Lebinac Vrban, Tena",,,,,,,, efri:4164,thesis,"Utjecaj percepcije privatnosti na kupovinu u digitanom okruženju","Brajković, Dea",,,,,,,, fthm:4851,dissertation,"Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja","Šker, Irena",,,,,,,, efri:4160,thesis,"Ulaganje u energetsku učinkovitost stambenim kreditiranjem","Pamić Tumpić, Marta",,,,,,,, efri:3951,thesis,"Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača kod online kupovine","Križaj, Valentina",,,,,,,, efri:3948,thesis,"Percepcija potrošača fairtrade proizvodima naspram proizvoda domaćih lokalnih proizvođača","Šimec, Eva",,,,,,,, efri:3950,thesis,"Povezanost kvalitete usluge m-bankarstva i percipirane reputacije banke u Hrvatskoj","Vukelić, Ivana",,,,,,,, efri:3947,thesis,"Smanjivanje otpada od hrane","Svetić, Toni",,,,,,,, efri:3944,thesis,"Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača","Rojnić, Petra",,,,,,,, efri:3934,thesis,"Utjecaj eko oznaka na pakiranju proizvoda i promidžbe tvrtke u sferi zaštite okoliša na odluku potrošača o kupnji","Delić, Iva",,,,,,,, efri:3938,thesis,"Utjecaj influencera na promjenu stava o korištenju zelenih proizvoda","Ivkić, Dajana",,,,,,,, efri:3793,thesis,"Students Trust in Government Organizations","Kurti, Leona",,,,,,,, efri:3792,thesis,"Carbon footprint and ecological awareness of students","Sušanj-Širola, Ema",,,,,,,, efri:3834,thesis,"Impulzivno kupovno ponašanje u online okruženju: primjer modne industrije","Paljuh, Lara",,,,,,,, efri:3829,thesis,"Položaj žena u poduzetništvu","Buić, Luana",,,,,,,, efri:3791,thesis,"The impact of purchasing power on sustainable fashion awareness","Salopek, Tara",,,,,,,, efri:3830,thesis,"Utjecaj emocije u političkim kampanjama na stavove i ponašanje biračkog tijela","Ćubelić, Morena",,,,,,,, efri:3832,thesis,"Zero waste lifestyle","Grego, Lea",,,,,,,, efri:4072,thesis,"Medijska popraćenost žena u sportu","Knežević, Helena",,,,,,,, efri:4068,thesis,"Utjecaj pandemije na strategije digitalnog marketinga i navike potrošača","Smiljan Kristek, Ema",,,,,,,, efri:4067,thesis,"Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju na primjeru dostavnih službi u RH","Božić, Marta",,,,,,,, efri:4058,thesis,"Analiza svijesti potrošača o smanjivanju otpada od hrane u Koprivničko-križevačkoj županiji","Bakšaj, Andrea",,,,,,,, efri:3767,thesis,"Consumer attitudes toward impact of the plant-based food consumption on the climate change reduction","Mijatović, Matea",,,,,,,, efri:3769,thesis,"The function of political marketing in political apathy minimisation of young voters in Croatia","Stipetić-Kalinić, Nika",,,,,,,, efri:3783,thesis,"Tourist loyalty in Croatia","Čeperić, Dorotea",,,,,,,, efri:3684,thesis,"Utjecaj komunikacije putem društvenih mreža na percepciju brenda pomorskog putničkog prijevoznika kod generacije Y","Svetina, Antonia",,,,,,,, efri:3682,thesis,"Percepcija pravedne trgovine među mladim potrošačima","Marinović, Milen",,,,,,,, efri:4095,thesis,"Primjena oglašavanja usmenom predajom u mikro i malim poduzećima","Žuklić, Kristijan",,,,,,,, efri:3683,thesis,"Učinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda","Stilinović, Karla",,,,,,,, efri:3588,thesis,"Motivacija za bavljenje fizičkom aktivnosti za vrijeme pandemije virusa COVID-19","Sunarić, Filip",,,,,,,, efzg:8316,dissertation,"Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje","Rubik, Andrea",,,,,,,, efri:3652,thesis,"Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela","Bakula, Kristijan",,,,,,,, efri:3661,thesis,"Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu","Baždar Gašljević, Tihana",,,,,,,, efri:3230,thesis,"Interni marketing - Istraživanje zadovoljstva radom od kuće u Primorsko-goranskoj županiji","Radić, Mirko",,,,,,,, efri:3233,thesis,"Namjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu","Vukosavljević, Aleksandra",,,,,,,, efri:3226,thesis,"Percepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda","Milinović, Nives",,,,,,,, efri:3221,thesis,"Strahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju","Kosovac, Melanie",,,,,,,, efri:3228,thesis,"Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta","Novak, Martin",,,,,,,, efri:3214,thesis,"Lokalni proizvodi i navike kupovanja lokalnih proizvoda u Istarskoj županiji","Šugar, Manuela",,,,,,,, fthm:2757,dissertation,"Međuovisnost turističkog doživljaja i okolišno prihvatljivog ponašanja turista u kampovima","Cegur Radović, Tihana",,,,,,,, efri:3201,thesis,"Navike potrošača prilikom kupovanja lokalnih proizvoda","Buneta, Ivana",,,,,,,, efri:3202,thesis,"Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode","Franulović, Ana Maria",,,,,,,, efri:3206,thesis,"Ponašanje korisnika glazbenih streaming platforma","Kolenko, Matija",,,,,,,, efri:3198,thesis,"Potrošačke preferencije proizvoda obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava","Baćac, Ariana",,,,,,,, efri:3200,thesis,"Povezanost pandemije i ponašanja potrošača u online okruženju","Bogdanović, Marijana",,,,,,,, efri:3199,thesis,"Uloga nano i mikro influencera prilikom donošenja odluke o kupovini","Bembić, Aurora",,,,,,,, efri:3209,thesis,"Utjecaj ekoloških oznaka na percepciju potrošača o kvaliteti proizvoda","Modrić, Natalia",,,,,,,, efri:3212,thesis,"Utjecaj zelenog marketinga na namjeru kupovine održivih odjevnih proizvoda","Sabolić, Dunja",,,,,,,, efri:3204,thesis,"Zdravi životni stil: motivatori usvajanja zdravih navika generacije Y i Z","Gulam, Matea",,,,,,,, efri:3411,dissertation,"Pokretači i ishodi potrošačeva angažmana sa sportskim klubovima na društvenim mrežama","Marčinko Trkulja, Željka",,,,,,,, efri:3258,thesis,"Ecological Awareness of Students","Jakšić, Lara",,,,,,,, efri:3550,thesis,"Ekološke oznake prehrambenih proizvoda - upoznatost i navike kupovanja","Mihaljević, Ivana",,,,,,,, efri:3257,thesis,"The Impact of Sustainable Fashion Marketing on Purchasing Decision","Gudac, Petra",,,,,,,, efri:3532,thesis,"Percipirana kvaliteta e-bankarskih usluga","Garić, Stana",,,,,,,, efri:3255,thesis,"Models of improving loyalty in tourism","Milić, Orsat",,,,,,,, efri:3248,thesis,"Brand image transfer from an athlete to a sponsoring brand resulting from athlete transgression","Muškardin, Renato",,,,,,,, efri:3249,thesis,"Effective Omnichannel Marketing: An Analysis of Consumer Behavior and Preferences - With Focus on Croatian and American Consumers","Pavlović, Maya",,,,,,,, efri:3451,thesis,"Elementi praćenja objava nano i mikro influencera","Orobabić, Tamara",,,,,,,, efri:3444,thesis,"Navike kupovanja lokalnih proizvoda: Poslovni slučaj Valfresco Direkt","Faraguna, Karla",,,,,,,, efri:3442,thesis,"Reakcije potrošača uz recikliranje i odlaganje tekstilnog otpada","Barać, Ivona",,,,,,,, efri:3454,thesis,"Uloga nano i mikro influencera prilikom odluke o kupovini proizvoda","Soleša, Adela",,,,,,,, efri:3419,thesis,"Sukreiranje turističkog doživljaja u destinaciji - Novi Vinodolski","Tomić, Nataša",,,,,,,, efri:3400,thesis,"Kvaliteta usluge e-bankarstva","Pliško, Jana",,,,,,,, efri:3578,dissertation,"Izvorišta i reakcije na percipiranu kvalitetu visokog učilišta","Jadrić, Ivana",,,,,,,, efri:3344,thesis,"Korištenje proizvoda od recikliranog materijala","Kurtanjek, Helena",,,,,,,, efri:3051,thesis,"Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene","Muždeka Prodanović, Adriana",,,,,,,, efri:3033,thesis,"Utjecaj roditelja na usvajanje zdravih navika kod njihove djece","Pauković, Karla",,,,,,,, efri:2975,thesis,"Učinak lojalnosti potrošača putem Multiplus programa vjernosti","Curać, Mihaela",,,,,,,, efri:3711,thesis,"Istraživanje sezone poslovanja u kampu Kovačine","Sigović, Jelena",,,,,,,, efri:3250,thesis,"Povezanost emocija potrošača i valorizacije smještajnih kapaciteta city break turističkih destinacija","Vladislavić Šetka, Andrea",,,,,,,, efri:3328,thesis,"Tipovi ličnosti i planiranje posjeta turističkoj destinaciji","Filipović-Grčić, Antica",,,,,,,, efri:3617,"journal article","MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE","Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, efri:3331,thesis,"Povezanost marketinške komunikacije iinformiranosti građana uz obnovljive izvore energije","Knežević, Ivana",,,,,,,, efri:3050,thesis,"Utjecaj ljekarnika pri donošenju odluke o kupnji bezreceptnog proizvoda","Šare, Antonio",,,,,,,, efri:3049,thesis,"Ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno ponašanje potrošača","Piragić, Ivana",,,,,,,, efri:2733,thesis,"Trendovi u potrošnji ekološki odgovornih potrošača","Živolić, Joelle",,,,,,,, efri:2923,thesis,"Ekonomija dijeljenja - Airbnb - motivacija pružatelja usluge","Gašparini, Ariana",,,,,,,, efri:2561,thesis,"Analiza stavova potrošača o održivoj potrošnji","Štefančić, Maja",,,,,,,, efri:2555,thesis,"Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga","Dozet, Maja",,,,,,,, efri:2558,thesis,"Motivacija korisnika za sudjelovanje u ekonomiji dijeljenja - utjecaj na zadovoljstvo i namjeru korištenja","Jurić, Andrea",,,,,,,, efri:2557,thesis,"Povjerenje korisnika u uslugu e-bankarstva","Janković, Alma",,,,,,,, efri:2556,thesis,"Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram","Hajdinjak, Antonia",,,,,,,, efri:2559,thesis,"Usporedba percepcije poduzetničkog rizika generacije Z i Y","Olujić, Carla",,,,,,,, efri:2548,thesis,"Istraživanje percepcije potrošača o lokalnoj i ekološkoj hrani","Skender, Sandra",,,,,,,, efri:2546,thesis,"Motivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti","Sarađen, Ivan",,,,,,,, efri:2545,thesis,"Percepcija lokalnog stanovništva o ponudi turističkih destinacija u Istri","Samac, Elena",,,,,,,, efri:2542,thesis,"Prihvaćanje i korištenje usluga Netflix-a","Mandić, Monika",,,,,,,, efri:2515,thesis,"Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača","Kolarić, Katarina",,,,,,,, efri:2517,thesis,"Povezanost obogaćivanja ponude kuća za odmor i oduševljenja gosta","Pečenković, Dolores",,,,,,,, efri:2511,thesis,"Stav studenta Sveučilišta u Rijeci o imidžu Rijeke kao turističke destinacije","Badurina-Dudić, Nikolina",,,,,,,, efri:2512,thesis,"Utjecaj medija na održivo ponašanje potrošača","Božičević, Mario",,,,,,,, efri:2518,thesis,"Učinak sidrenja u oblikovanju ponude usluga","Šćira, Antonija",,,,,,,, efri:2519,thesis,"Učinak uokvirivanja i neuromarketing: primjer AB testiranja u poduzeću Autotepisi.hr","Zornada, Patrick",,,,,,,, efri:2861,thesis,"Ekonomija dijeljenja - motivacija pojedinaca za uključivanje u proces dijeljenja","Buntić, Matea",,,,,,,, efri:2868,thesis,"Imidž mladih o turističkim destinacijama Hrvatske, Slovenije i Srbije","Širola, Anita",,,,,,,, efri:2867,thesis,"Impact of the pandemic on the promotion of local producers in Croatia","Šimičić, Ivona",,,,,,,, efri:2844,thesis,"Marketinški plan za apartmane u Karlovcu","Pavlaković, Ana",,,,,,,, efri:2831,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na posjećenost društvenih i turističkih događaja u gradu Zagrebu","Vučić, Andrea",,,,,,,, efri:2463,thesis,"Istraživanje percipirane kvalitete i zadovoljstva uslugama mobilnog bankarstva","Cvitković, Krešimir",,,,,,,, efri:2461,thesis,"Povjerenje žena u mobilne aplikacije za praćenje reproduktivnog zdravlja","Barać, Sara",,,,,,,, efri:2472,thesis,"Senzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama","Skupnjak, Dora",,,,,,,, efri:2460,thesis,"Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija","Baldigara, Valentina",,,,,,,, efri:2465,thesis,"Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda","Jakovljević, Andrea",,,,,,,, efri:2473,thesis,"Utjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača","Tomljenović, Andrea",,,,,,,, efri:2469,thesis,"Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom","Marušić, Monika",,,,,,,, efri:2781,thesis,"Cruelty free cosmetics - exploring consumer perception","Pećarina, Melani",,,,,,,, efri:2779,thesis,"Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija","Ćubelić, Morena",,,,,,,, efri:2763,thesis,"Analysis of fitness influencers and influence of COVID-19 on their work","Grego, Lea",,,,,,,, efri:2742,thesis,"Sustainable fashion products - Consumer perception and purchasing decisions","Mijatović, Matea",,,,,,,, efos:3334,dissertation,"UTJECAJ MOTIVA I PERCEPCIJE KVALITETE NA OSTVARENJE STUDENTSKOG ANGAŽMANA U VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU","Deželić, Sendi",,,,,,,, efri:2655,thesis,"The influence of political marketing on young voters' participation - analysis of the Croatian presidential election 2019-20","Stipetić-Kalinić, Nika",,,,,,,, efri:2430,thesis,"Tko koga prati - povezanost karakteristika influencera s uključenosti njegovih pratitelja","Brkljačić, Ivana",,,,,,,, efri:2431,thesis,"Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja","Kaić, Anna",,,,,,,, efri:2944,thesis,"Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije","Palić, Tonina",,,,,,,, efri:2736,thesis,"Utjecaj premium kategorije proizvoda na ponašanje potrošača","Krišto, Tanja",,,,,,,, efri:2253,thesis,"Glazbene navike i identitet generacija Y i Z","Ćustić, Anita",,,,,,,, efri:2983,thesis,"Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj","Jaška, Sanja",,,,,,,, efri:2943,thesis,"The relationship between participants’ registrations and promotional activities of the Erasmus for Young Entrepreneurs Programme","Juričić, Iva",,,,,,,, efri:2241,dissertation,"Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji","Kos Kavran, Adrijana",,,,,,,, efri:2292,"journal article","Ispitivanje različitih vrsta lojalnosti u jednoj destinaciji","Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Galičić, Vlado",,,,,,,, efri:3644,"journal article","Loyalty trends and issues in tourism research","Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Suštar, Natali",,,,,,,, efri:2296,"journal article","TEACHING CASE STUDY: Digital marketing strategy of Accor Hotels: shaping the future of hospitality","Damnjanović, Vesna; Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, efri:2942,thesis,"Online komunikacija zdravstvenih ustanova s postojećim i potencijalnim turistima u svrhu promicanja zdravstvenog turizma","Dalleaste, Barbara",,,,,,,, efri:2126,thesis,"Marketing u turizmu - elementi nezaboravnog turističkog doživljaja","Gavrić, Ana",,,,,,,, efri:2128,thesis,"Percepcija ponude usluge u salonima ljepote - istraživanje utjecaja boja","Kopjar, Lucija",,,,,,,, efri:2124,thesis,"Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda","Bortek, Ivana",,,,,,,, efri:2132,thesis,"Utjecaj dizajna, osoblja i obogaćene ponude na posjećenost štanda","Marčan, Katarina",,,,,,,, efri:2136,thesis,"Utjecaj mikro influencera u kampanjama","Mihaljević, Ivana",,,,,,,, efri:2144,thesis,"Zdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi","Udiljak, Marina",,,,,,,, efri:2231,thesis,"Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila","Zorić, Natalija",,,,,,,, efri:2092,thesis,"Istraživanje ponude na tržištu - usporedba tradicionalnih i novih oblika maloprodaje","Kufek, Lea",,,,,,,, efri:2085,thesis,"Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda","Čiča, Iva",,,,,,,, efri:2097,thesis,"Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda","Puškarić, Antonija",,,,,,,, efri:2106,thesis,"Svijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama","Trbojević, Andrea",,,,,,,, efri:2096,thesis,"Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike","Posavec, Maja",,,,,,,, efri:2090,thesis,"Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača","Frankulin, Matea",,,,,,,, efri:2102,thesis,"Utjecaj karakteristika YouTube influencera na percepciju njihovog kredibiliteta, potrošačevu namjeru kupnje i e-WOM","Šegulja, Vedrana",,,,,,,, efri:2087,thesis,"Zadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama","Dabac, Marija",,,,,,,, efri:2100,thesis,"Čimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata","Rupčić, Ivana",,,,,,,, efri:2188,thesis,"The rise of influencer marketing in the beauty industry","Šugar, Manuela",,,,,,,, efri:2047,thesis,"Blockchain tehnologija i lojalnost potrošača","Topić, Dajana",,,,,,,, efri:1979,thesis,"Scent branding: case of shoe stores","Modrić, Natalia",,,,,,,, efri:1951,thesis,"Marketing događaja na primjeru glazbenog festivala","Glavičić, Nina",,,,,,,, efri:1899,thesis,"Istraživanje ponašanja mladih potrošača uz ekološke izazove","Dević, Mirta",,,,,,,, efri:1801,thesis,"Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača","Slavić, Viktor",,,,,,,, efri:1818,thesis,"Students' Ecological Awareness","Pejaković, Ivana",,,,,,,, efri:1792,thesis,"Analiza učinka posjedovanja u segmentu fizičkih proizvoda i usluga","Klarić, Mia",,,,,,,, efri:1796,thesis,"Problematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača","Šeškar, Ema",,,,,,,, efri:1882,thesis,"Utjecajni čimbenici na odabir usluge smještaja","Dujmović, Luciana",,,,,,,, efri:1752,thesis,"Volontiranje - uzroci i posljedice","Šebalj, Katarina",,,,,,,, efri:1844,thesis,"Utjecaj Božićnog duha na emocije potrošača","Krunić, Ana",,,,,,,, efri:2078,thesis,"Odrednice lojalnosti navijača HNK Rijeka","Kuzmanić, Antonio",,,,,,,, efri:2036,thesis,"Uloga dizajna u oglašavanju","Blažević, Matija",,,,,,,, efos:2661,dissertation,"Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga","Pap, Ana",,,,,,,, efri:1785,"journal article","DEFINING LOYALTY OF LOCAL INHABITANTS TOWARDS A TOURIST DESTINATION BRAND","Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno",,,,,,,, efri:2281,book,"Economics of Digital Transformation","Bodiroga-Vukobrat, Nada; Martinović, Adrijana; Klasiček, Dubravka; Pichler, Davorin; Tomić, Dražen; Pošćić, Ana; Laleta, Sandra; Marinković, Sanja; Nikolić, Ilija; Rakicevic, Jovana; Lojpur, Anđelko; Rekettye, Gabor; Rekettye, Gabor Jr.; Štefanić, Nedeljko; Bezić, Heri; Gudlin, Mihael; Jandrić, Maja; Ranđelović, Saša; Zečević, Aleksandra; Radović-Stojanović, Jelena; Miljenović, Dejan; Muller, Mirela; Landmayer, Brigitte; Golob, Marino; Babić, Snježana; Vitezić, Neda; Petrlić, Antonija; Lebefromm, Uwe; Milošević, Nela; Dobrota, Marina; Barjaktarović Rakočević, Sladjana; Zornić, Nikola; Marković, Aleksandar; Maričić, Milica; Greganić, Dalibor; Deskar-Škrbić, Milan; Jovanović, Milica; Dlačić, Jasmina; Okanović, Milan; Juričić, Damir; Lončar, Miloš; Gašpar, Draženka; Mabić, Mirela; Maric, Ivana; Vidovic, Maja; Vašiček, Davor; Sikirić, Ana Marija; Dragija Kostić, Martina; Romic, Lidija; Milosavljevic, Milos; Zarkic Joksimovic, Nevenka; Milanovic, Nemanja; Marinković, Srđan; Šabotić, Zenaida; Banković, Dragić; Radonjić-Simić, Mirjana; Richter, Sebastian; Pfisterer, Dennis; Dobrzanski, Pawel; Šormaz, Jelena; Kuzmanović, Marija; Jeremić, Veljko; Dudić, Branislav; Drahošova, Martina; Dudić, Zdenka; Smolen, Jan; Bojković, Nataša; Jeremić, Veljko; Petrović, Marijana; Tica, Slaven; Erzsebet, Hatesi; Kazar, Klara; Balazs, Revesz; Šergo, Zdravko; Gržinić, Jasmina; Gongeta, Sanja; Bošnjak, Mile; Novak, Ivan; Krišto, Ante; Čavalić, Admir; Čabro, Saliha; Hadžić, Faruk; Zafiroski, Jovan",,,,,,,, efri:2353,"journal article","The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers","Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, efri:2035,thesis,"Intelektualne usluge visokoobrazovnih institucija na tržištu Europske unije","Ujčić, Danijela",,,,,,,, efri:2119,thesis,"Promocija zdravstvenog turizma na inozemnim tržištima na primjeru Istarskih toplica","Marinac, Martina",,,,,,,, efri:1338,thesis,"Marketing strategy of digital marketing agency ""Degordian""","Vukobrat, Tesa",,,,,,,, efri:1591,thesis,"Upravljanje marketingom u startup poduzećima","Merlin, Karolina",,,,,,,, efri:1639,thesis,"Impulzivno trošenje dobivenog novca","Mulc, Dominik",,,,,,,, efri:1642,thesis,"Istraživanje zadovoljstva i lojalnost sudionika Riječkog karnevala","Pleša, Nikolina",,,,,,,, efri:1637,thesis,"Povezanost osobnih vrijednosti i etnocentrizma","Marković, Janja",,,,,,,, efri:1648,thesis,"Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa","Sinčić, Katarina",,,,,,,, efri:1635,thesis,"Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju","Košara, David",,,,,,,, efri:1641,thesis,"Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda","Pavlović, Elizabeta",,,,,,,, efri:1647,thesis,"Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća","Sardelić, Loris",,,,,,,, efri:1631,thesis,"Vođe mišljenja - mikro influenceri na društvenim mrežama","Androić, Lana",,,,,,,, efri:1624,dissertation,"Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu","Lazarić, Marin",,,,,,,, efri:1312,thesis,"Uloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni","Benić, Magdalena",,,,,,,, efri:1313,thesis,"Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu","Ilić, Iva",,,,,,,, efri:1314,thesis,"Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača prilikom kupnje","Krapljanov, Viki",,,,,,,, efri:1515,thesis,"Direktni marketing na različitim tržištima","Dobrenić, Bernarda",,,,,,,, efri:1511,thesis,"Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda","Bićanić, Jelena",,,,,,,, efri:1477,thesis,"Importance of colors in different seasons: case of fashion bloggers","Brkić, Renata",,,,,,,, efri:1389,thesis,"Uloga turističkih zajednica u razvoju turizma Gorskog kotara","Pauković, Karla",,,,,,,, efri:1276,thesis,"Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti","Fuček, Valentina",,,,,,,, efri:1288,thesis,"Neetično oglašavanje na društvenim mrežama usmjereno prema adolescentima","Peloza, Petra",,,,,,,, efri:1286,thesis,"Potrošački etnocentrizam","Mučić, Valnea",,,,,,,, efri:1278,thesis,"Povezanost promocije na društvenim mrežama i osobne prodaje pri kupnji prirodne kozmetike","Komadina, Katarina",,,,,,,, efri:1287,thesis,"Trgovačke marke i lojalnost potrošača","Novak, Martina",,,,,,,, efri:1289,thesis,"Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge","Radić, Vedrana",,,,,,,, efri:1292,thesis,"Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije","Vusić, Danijela",,,,,,,, efri:1233,"journal article","IMPROVING QUALITY OF LIFE THROUGH CO-CREATING TOURIST EXPERIENCE – WHAT DOES EXPERIENCE MARKETING HAVE TO DO WITH IT?","Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, Andrijana",,,,,,,, efri:1343,thesis,"Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača","Božičević, Mario",,,,,,,, efri:1404,thesis,"Motivacija studenata prilikom upisa na visokoškolske institucije","Ježina, Diana",,,,,,,, efri:1215,"journal article","WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA","Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina",,,,,,,, efri:1405,thesis,"Komunikacija i zadovoljstvo: čimbenici od utjecaja na percepciju kvalitete studija na visokoškolskoj ustanovi","Pecotić Šimunčić, Ana",,,,,,,, efri:1659,"journal article","Digitalization and society’s sustainable development – Measures and implications","Jovanović, Milica; Dlačić, Jasmina; Okanović, Milan",,,,,,,, efri:1660,"journal article","EXPLORING RELATIONSHIP QUALITY IN THE HOSPITALITY INDUSTRY","Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno; Lazarić, Marin",,,,,,,, efri:1156,"journal article","Book reviews: ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe 2017, Conference Proceedings (Eds. Suzana Marković, Dora Smolčić Jurdana) ; The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (Edited by Saurabh Kumar Dixit)","Trinajstić, Maša; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, efri:899,thesis,"Digitalni marketing boutique hotela","Makovac, Gabriela",,,,,,,, efri:885,thesis,"Ekološki aspekti izbora prijevoznog sredstva","Dunić, Doriana",,,,,,,, efri:910,thesis,"Elastičnost izvoza odjeće iz Republike Hrvatske u Italiju","Petričević, Klara",,,,,,,, efri:892,thesis,"Etička razmatranja korištenja piratskih verzija programa","Karamarko, Tomislav",,,,,,,, efri:911,thesis,"Internal Marketing in Hospitality Industry","Potočnjak, Matea",,,,,,,, efri:897,thesis,"Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom u malim poduzećima","Lucić, Josip",,,,,,,, efri:903,thesis,"Promocija na tržištu mobilnih aplikacija","Marković, Damjan",,,,,,,, efri:907,thesis,"Promocijske strategije u ugostiteljstvu","Palčić, Sanja",,,,,,,, efri:895,thesis,"Uloga lika u jačanju marke na primjeru Kodija","Kruljac, Dalio",,,,,,,, efri:898,thesis,"Uloga špeditera u opskrbnom lancu","Lukić, Andrea",,,,,,,, efri:909,thesis,"Utjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava","Pernuš, Karlo",,,,,,,, efri:902,thesis,"Utjecaj unapređenja sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću","Mandek, Monika",,,,,,,, efri:901,thesis,"Utjecaji na zadovoljstvo potrošača prilikom konzumiranja kave","Mamić, Daria",,,,,,,, efri:840,thesis,"Špediter i organizacija prijevoza tereta zračnim prometom","Breznik, Tomislav",,,,,,,, efri:777,thesis,"Ponašanje potrošača pripadnika Generacije Z","Ragus, Daria",,,,,,,, efri:770,thesis,"Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji","Delić-Ibukić, Lea",,,,,,,, efri:776,thesis,"Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji","Perčić, Dora",,,,,,,, efri:1085,thesis,"Kupovanje krivotvorene robe","Mihaljević, Ivana",,,,,,,, efri:1096,thesis,"Marketing filma","Šebalj, Katarina",,,,,,,, efri:1064,thesis,"Etika oglašavanja","Škarjak, Manuela",,,,,,,, efri:1057,thesis,"Širenje turističkog iskustva online medijima","Ćustić, Anita",,,,,,,, efri:865,thesis,"Stvaranje konkurentske prednosti poduzeća hrvatske brodogradnje na svjetskom tržištu","Licul, Goran",,,,,,,, efri:1042,thesis,"Razvijenost internet trgovine u Republici Hrvatskoj","Posavec, Maja",,,,,,,, efri:1034,thesis,"Digital advertising - e-mail as a channel of communication","Slavić, Viktor",,,,,,,, efri:726,thesis,"Istraživanje potreba inozemnih gostiju analizom booking.com recenzija","Gojtanić, Simona",,,,,,,, efri:730,thesis,"Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike","Katanar, Ivana",,,,,,,, efri:882,thesis,"Povezanost odnosa s javnošću i reputacije javnog poslovnog subjekta","Zaputović, Marija",,,,,,,, efri:724,thesis,"Povezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta","Baždarić, Ivana",,,,,,,, efri:731,thesis,"Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama","Keser, Tea",,,,,,,, efri:727,thesis,"Radio i društvene mreže: Radio Rijeka na Facebooku","Hajdinjak, Eva",,,,,,,, efri:729,thesis,"Relationship between internal marketing and employees' emotional intelligence","Juričić, Iva",,,,,,,, efri:722,thesis,"Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda","Bajčić, Valentino",,,,,,,, efri:721,thesis,"Utjecaji na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda","Babić, Marija",,,,,,,, efri:720,thesis,"Istraživanje tržišta za prototip proizvoda","Plovanić, Ana",,,,,,,, efri:857,"journal article","IMPROVING LEARNING THROUGH CASE STUDY COMPETITIONS: CHALLENGES FOR TEACHERS AND STUDENTS","Dlačić, Jasmina; Damnjanović, Vesna; Ribarić, Iva",,,,,,,, efri:699,thesis,"Franchising in the Balkans","Harča, Barbara",,,,,,,, efri:704,thesis,"Marketing usluga u kampovima u Istri","Tomišić, Emi",,,,,,,, efri:703,thesis,"Zadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja - primjer Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje","Ojurović, Jasna",,,,,,,, efri:697,thesis,"Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja","Debeljak, Ana",,,,,,,, efri:680,thesis,"Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje","Glavina, Martina",,,,,,,, efri:681,thesis,"Navike volontiranja mladih u Hrvatskoj","Primorac, Sara",,,,,,,, efri:863,thesis,"Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije","Milotić, Tatjana",,,,,,,, efri:876,thesis,"Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova","Blažević, Iva",,,,,,,, efri:873,thesis,"Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika","Margan Vunić, Maša",,,,,,,, efri:862,thesis,"Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova","Vodanović, Dario",,,,,,,, efri:864,thesis,"Utjecaj percipiranog rizika i osobina ličnosti na način prijenosa informacija","Ferenčić, Matea",,,,,,,, efri:872,thesis,"Čimbenici utjecaja na etnocentrizam i potrošački etnocentrizam","Anić, Ida",,,,,,,, efri:568,thesis,"Korištenje interneta u marketingu","Lastrić, Anđelina",,,,,,,, efri:2349,"journal article","Book reviews: ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe 2017, Conference Proceedings (Eds. Suzana Marković, Dora Smolčić Jurdana) ; The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (Edited by Saurabh Kumar Dixit)","Trinajstić, Maša; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, efri:881,thesis,"Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje","Pilko Demirkiran, Kristina",,,,,,,, efri:589,"journal article","Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga","Pisnik, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Milfelner, Borut",,,,,,,, efri:261,thesis,"Analiza zadovoljstva korisnika usluga agencije za privremeno zapošljavanje ""Posao i karijera"" d.o.o.","Mataija Lukša, Nina",,,,,,,, efri:344,thesis,"Utjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom","Vukdragović, Mia",,,,,,,, efri:623,thesis,"Analysing the impacts on the consumers choice of fast food restaurants: the country-of-origin effect","Mužić, Matea",,,,,,,, efri:337,thesis,"Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike","Smokvina, Kristina",,,,,,,, efri:336,thesis,"Istraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača","Petrović, Marko",,,,,,,, efri:333,thesis,"Kupovina u franšiznim restoranima brze prehrane","Jurić, Zlatka",,,,,,,, efri:335,thesis,"Motivacija za poduzetnički pothvat","Krijan, Marica",,,,,,,, efri:330,thesis,"Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki","Bažon, Sara",,,,,,,, efri:338,thesis,"Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba","Šorli, Denis",,,,,,,, efri:294,thesis,"Primjena Demingovih 14 točaka u turističkom poduzeću","Čekić, Korina",,,,,,,, efri:323,thesis,"Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću","Stilin, Tea",,,,,,,, efri:313,thesis,"Utjecaj glazbe na proces donošenja odluke o kupnji","Noršić, Sarah",,,,,,,, efri:318,thesis,"Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu","Ris, Iva",,,,,,,, efri:505,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata","Novak, Martina",,,,,,,, efri:455,thesis,"Kvaliteta usluge u sportu - primjer Rukometnog saveza","Krapljanov, Viki",,,,,,,, efri:192,thesis,"Ekonomske značajke reosiguranja","Katić, Matej",,,,,,,, efri:200,thesis,"Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama","Stipetić, Maja",,,,,,,, efri:202,thesis,"Kanali distribucije u osiguranju","Žunac, Ivana",,,,,,,, efri:199,thesis,"Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom","Sterpin, Ena",,,,,,,, efri:191,thesis,"Podjela osiguranja s osvrtom na Jadransko osiguranje","Drožđibob, Andrea",,,,,,,, efri:195,thesis,"Poslovi međunarodnoga špeditera na primjeru špediterskog poduzeća CKTZ d.d.","Orobabić, Marko",,,,,,,, efri:197,thesis,"Razvijenost životnih osiguranja zemalja OECD-a u usporedbi sa Hrvatskom","Pervan, Marina",,,,,,,, efri:422,thesis,"The impact of social media on drugstore chains business in Croatia","Mihalić, Maria",,,,,,,, efri:194,thesis,"Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's","Marković, Anita",,,,,,,, efri:144,thesis,"Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.","Pavlić, Ivona",,,,,,,, efri:150,thesis,"Marketing miks u osiguravajućim društvima","Žmikić, Ivona",,,,,,,, efri:148,thesis,"Marketing telekomunikacijskih usluga u poduzeću Vipnet d.o.o.","Smoljan, Elis",,,,,,,, efri:147,thesis,"Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina","Sentić, Ivana",,,,,,,, efri:145,thesis,"Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža","Rašeta, Borjan",,,,,,,, efri:235,thesis,"Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada","Košuljandić, Ana",,,,,,,, efri:98,thesis,"Istraživanje tržišta energo kredita na primjeru PBZ stambene štedionice d.d.","Belošević, Sandra",,,,,,,, efri:101,thesis,"Kargo osiguranje u transportu i postupak likvidacije štete","Kosanović, Nataša",,,,,,,, efri:100,thesis,"Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M","Hadžić, Ariana",,,,,,,, efri:104,thesis,"Marketing usluga u bankarstvu","Stefanović, Vedran",,,,,,,, efri:99,thesis,"Obvezno i dobrovoljno zdravstveno osiguranje","Gverić, Dijana",,,,,,,, efri:103,thesis,"Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o.","Prša, Lidija",,,,,,,, efri:260,thesis,"Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta","Jadrić, Ivana",,,,,,,, efri:92,thesis,"Analiza demografskih osobina korisnika usluga elektroničkog bankarstva na primjeru Privredne banke Zagreb d.d.","Cvrtila, Tina",,,,,,,, efri:89,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga","Smiljanić, Mia",,,,,,,, efri:236,thesis,"Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima","Maras, Loredana",,,,,,,, efri:87,thesis,"Razvoj tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj","Topić, Ana",,,,,,,, efri:82,thesis,"SWOT analiza u poduzeću ""Interprodizajn"" d.o.o. Čazma","Šporčić, Melita",,,,,,,, efri:566,thesis,"Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije","Lozančić, Matea",,,,,,,, efri:266,thesis,"Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj","Nakić, Marino",,,,,,,, efri:576,thesis,"E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma","Antić, Dario",,,,,,,, efri:592,"journal article","Odrednice kompulzivne kupnje: slučaj trgovačkog centra u Hrvatskoj","Anić, Ivan-Damir; Dlačić, Jasmina; Jelenc, Lara",,,,,,,, efri:588,"journal article","Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda","Dlačić, Jasmina; Ribarić, Iva; Barna, Mateja",,,,,,,, efri:2360,book,"Marketing trendovi","Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana",,,,,,,,