master's thesis
Service Quality and Visitors' Satisfaction Measurement in Krapina Neanderthal Museum

Tin Suljić (2016)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document...

Suljić, T. (2016). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Suljić, Tin. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Suljić, Tin. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Suljić, T. (2016). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Suljić T. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

T. Suljić, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112