prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca

Suljić, Tin (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Suljić, T. (2016). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Suljić, Tin. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Suljić, Tin. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Suljić, T. (2016). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Suljić T. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 02.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

T. Suljić, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.