Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The significante of Tourisam Product Quality Aimed at Destination Brending

Mario Hržić (2018)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document

Hržić, M. (2018). Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

Hržić, Mario. "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

Hržić, Mario. "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

Hržić, M. (2018). 'Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 16 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

Hržić M. Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2019 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

M. Hržić, "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516