diplomski rad
Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije

Mario Hržić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Hržić, M. (2018). Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

Hržić, Mario. "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

Hržić, Mario. "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

Hržić, M. (2018). 'Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

Hržić M. Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 24.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516

M. Hržić, "Značaj kvalitete turističkoga proizvoda u funkciji brendiranja destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:730516