prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit

Miličević, Andrea
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Miličević, A. (2018). Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević, A. (2018). 'Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Miličević A. Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

A. Miličević, "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264

Please login to the repository to save this object to your list.