Miličević, A. (2018). Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
Miličević, A. (2018). 'Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
Miličević A. Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
A. Miličević, "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264