Miličević, A. (2018). Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
Miličević, Andrea. "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
Miličević, A. (2018). 'Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
Miličević A. Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264
A. Miličević, "Utjecaj marketinške komunikacije na primjeru Parka prirode Velebit", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:913264