prikaz prve stranice dokumenta Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu

Generalić, Ivan (2018)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Generalić, I. (2018). Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Generalić, Ivan. "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Generalić, Ivan. "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Generalić, I. (2018). 'Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 03 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Generalić I. Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2020 July 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

I. Generalić, "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880

Islandora Bookmark - Please login to use this feature