Generalić, I. (2018). Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
Generalić, Ivan. "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
Generalić, Ivan. "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
Generalić, I. (2018). 'Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
Generalić I. Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
I. Generalić, "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880