No public access
master's thesis
Creation of tourism experience in order to increase loyalty of tourists/visitors in the city of Zagreb

Suzana Košec (2015)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document...

Košec, S. (2015). Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Košec, Suzana. "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Košec, Suzana. "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Košec, S. (2015). 'Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 26 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Košec S. Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2015 [cited 2019 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

S. Košec, "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012