prikaz prve stranice dokumenta Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba

Košec, Suzana (2015)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Košec, S. (2015). Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Košec, Suzana. "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Košec, Suzana. "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Košec, S. (2015). 'Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Košec S. Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2015 [pristupljeno 30.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

S. Košec, "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.