Škopac, C. (2018). Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
Škopac, Carlo. "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
Škopac, Carlo. "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
Škopac, C. (2018). 'Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
Škopac C. Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
C. Škopac, "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174