Škopac, C. (2018). Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
Škopac, Carlo. "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
Škopac, Carlo. "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
Škopac, C. (2018). 'Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
Škopac C. Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174
C. Škopac, "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174