prikaz prve stranice dokumenta Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda
primjer grad Rim

Škopac, Carlo
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Škopac, C. (2018). Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174

Škopac, Carlo. "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174

Škopac, Carlo. "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174

Škopac, C. (2018). 'Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174

Škopac C. Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174

C. Škopac, "Kulturno nasljeđe kao bitan čimbenik europskoga turističkog proizvoda : primjer grad Rim", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:051174

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.