Skip to main content
Home
About repository
Contact
EN
HR
Repository of Faculty of Tourism and Hospitality Management
Repository of students works of the Faculty of Tourism and Hospitality Management
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
Access restricted to students and staff of home institution
Request a copy
of the document
 
master's thesis
34
11
The Role of Marketing in Improving Tourist Satisfaction in the Destination
Anni Filipaš (2016)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259
Metadata
Title
Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji
Author
Anni Filipaš
Mentor(s)
Lidija Bagarić
(thesis advisor)
Abstract
Turistička destinacija čini osnovu turizma na nekom području, ona obuhvaća cjelokupnu turističku ponudu i nudi je turistima kao turistički proizvod. Da bi pravi proizvod pronašao pravog kupca, potrebno je ulagati značajne marketinške napore. Marketing u turizmu predstavlja jednu od temeljnih aktivnosti o kojoj ovisi uspješnost turističke destinacije, a kao glavni nositelji marketinških aktivnosti u turističkim destinacijama ističu se turističke zajednice. Kao glavni cilj svake turističke destinacije ističe se zadovoljstvo turista. Zadovoljni turisti ostaju vjerni destinaciji i u budućnosti, te doprinose njezinoj promociji širenjem „dobrog glasa“. Temeljni cilj ovoga rada je analizirati utjecaj marketinških aktivnosti na zadovoljstvo turističkom destinacijom i ukazati na značaj kvalitetnog provođenja marketinga u turizmu.. Istraživanje zadovoljstva sve je češća praksa u svjetskim, ali i u hrvatskim destinacijama. Takva istraživanja predstavljaju podlogu za kvalitativnu analizu sadašnjeg stanja, ali i za donošenje budućih odluka. U svrhu izrade ovoga rada provedeno je empirijsko istraživanje u Mošćeničkoj Dragi, kojim se nastojalo uvidjeti koji elementi turističke ponude imaju najveći utjecaj na cjelokupno zadovoljstvo turističkom destinacijom. Istraživanje je provedeno ispitivanjem turista. Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti da, iako turistima privlačna, Mošćenička Draga je destinacija koja ima mnoge probleme kojima treba posvetiti pozornost kako bi se održala na turističkom tržištu.
Parallel title (English)
The Role of Marketing in Improving Tourist Satisfaction in the Destination
Granter
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Place
Opatija
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme type
university
Study level
graduate
Study programme
Management in tourism
Academic title abbreviation
mag. oec.
Genre
master's thesis
Language
Croatian
Defense date
2016-06-12
Parallel keywords (Croatian)
turistička destinacija
marketing u turizmu
zadovoljstvo
mjerenje zadovoljstva
Resource type
text
Access condition
Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259
Committer
Snježana Hordov Rubinić