diplomski rad
Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji

Anni Filipaš (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Filipaš, A. (2016). Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš, Anni. "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš, Anni. "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš, A. (2016). 'Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

Filipaš A. Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259

A. Filipaš, "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259