master's thesis
The Role of User Generated Content in the Promotion of a Tourist Destination

Aleksandra Miljević (2016)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document...

Miljević, A. (2016). Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, Aleksandra. "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, Aleksandra. "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, A. (2016). 'Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević A. Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

A. Miljević, "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506