diplomski rad
Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije

Aleksandra Miljević (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Miljević, A. (2016). Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, Aleksandra. "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, Aleksandra. "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević, A. (2016). 'Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

Miljević A. Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506

A. Miljević, "Uloga sadržaja generiranog od korisnika u promociji turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:900506