prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu

Špoljarić, Ivan (2019)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Špoljarić, I. (2019). Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, I. (2019). 'Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 07 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić I. Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2020 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

I. Špoljarić, "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Islandora Bookmark - Please login to use this feature