Špoljarić, I. (2019). Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
Špoljarić, I. (2019). 'Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
Špoljarić I. Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922
I. Špoljarić, "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922