prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu

Špoljarić, Ivan
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Špoljarić, I. (2019). Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, Ivan. "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić, I. (2019). 'Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Špoljarić I. Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 12.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

I. Špoljarić, "Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:313922

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.