Tkalec, M. (2019). Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
Tkalec, Marina. "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
Tkalec, Marina. "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
Tkalec, M. (2019). 'Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
Tkalec M. Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179
M. Tkalec, "Brendiranje destinacije kroz turistička događanja na primjeru Krapinsko-zagorske županije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:612179