Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Marketing turističkoga proizvoda destinacije
Opatija: University of Rijeka, 2009. urn:nbn:hr:191:417861

Berc Radišić, Branka

Cite this document

Berc Radišić, B. (2009). Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861.

Berc Radišić, Branka. Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861.

Berc Radišić, Branka. Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861.

Berc Radišić, B. (2009) Marketing turističkoga proizvoda destinacije. [online]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861 (Accessed 22 September 2021)

Berc Radišić B. Marketing turističkoga proizvoda destinacije. [Internet]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2009, [cited 2021 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861

B. Berc Radišić, Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861

Islandora Bookmark - Please login to use this feature