Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Marketing turističkoga proizvoda destinacije
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. urn:nbn:hr:191:417861

Berc Radišić, Branka

Citirajte ovaj rad

Berc Radišić, B. (2009). Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861.

Berc Radišić, Branka. Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861.

Berc Radišić, Branka. Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861.

Berc Radišić, B. (2009) Marketing turističkoga proizvoda destinacije. [online]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861 (Datum pristupa: 19.06.2024.)

Berc Radišić B. Marketing turističkoga proizvoda destinacije. [Internet]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2009, [pristupljeno 19.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861

B. Berc Radišić, Marketing turističkoga proizvoda destinacije. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:417861

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.