Rupčić, L. (2021). Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
Rupčić, Loreta. "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
Rupčić, Loreta. "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
Rupčić, L. (2021). 'Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
Rupčić L. Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
L. Rupčić, "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720