Rupčić, L. (2021). Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
Rupčić, Loreta. "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
Rupčić, Loreta. "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
Rupčić, L. (2021). 'Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
Rupčić L. Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720
L. Rupčić, "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720