Miletić, A. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
Miletić, Antonela. "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
Miletić, Antonela. "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
Miletić, A. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
Miletić A. Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
A. Miletić, "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993