Miletić, A. (2021). Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
Miletić, Antonela. "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
Miletić, Antonela. "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
Miletić, A. (2021). 'Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
Miletić A. Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993
A. Miletić, "Utjecaj digitalnog marketinga na prepoznatljivost brenda turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:959993