University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Martinec Prstačić, N. (2023). Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
Martinec Prstačić, Neva. "Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
Martinec Prstačić, Neva. "Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
Martinec Prstačić, N. (2023). 'Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
Martinec Prstačić N. Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302
N. Martinec Prstačić, "Implikacije etike i društvene odgovornosti poduzeća na marketinšku izvedbu : primjer modne industrije", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:304302