prikaz prve stranice dokumenta Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama
primjer grada Zadra

Kuzmić, Vinko
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Kuzmić, V. (2016). Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366

Kuzmić, Vinko. "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366

Kuzmić, Vinko. "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366

Kuzmić, V. (2016). 'Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366

Kuzmić V. Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366

V. Kuzmić, "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366

Please login to the repository to save this object to your list.