Kuzmić, V. (2016). Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
Kuzmić, Vinko. "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
Kuzmić, Vinko. "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
Kuzmić, V. (2016). 'Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
Kuzmić V. Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366
V. Kuzmić, "Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama : primjer grada Zadra", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:458366