University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Lopatić, D. (2024). Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718
Lopatić, Dora. "Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718
Lopatić, Dora. "Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718
Lopatić, D. (2024). 'Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718
Lopatić D. Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718
D. Lopatić, "Utjecaj psiholoških čimbenika na turističke odluke generacije Z", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:033718