University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Marinović, L. (2024). Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
Marinović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
Marinović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
Marinović, L. (2024). 'Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
Marinović L. Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
L. Marinović, "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060