undergraduate thesis
Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica
Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica

Marinović, Lucija
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Marinović, L. (2024). Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060

Marinović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060

Marinović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060

Marinović, L. (2024). 'Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 01 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060

Marinović L. Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 February 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060

L. Marinović, "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060

Please login to the repository to save this object to your list.