Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Marinović, L. (2024). Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
Marinović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
Marinović, Lucija. "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
Marinović, L. (2024). 'Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
Marinović L. Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060
L. Marinović, "Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica : Utjecaj oglašavanja proizvoda na mlade na primjeru brenda Sensation Jamnica", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:291060