prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije

Kapeš, Martina (2016)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Kapeš, M. (2016). Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Kapeš, Martina. "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Kapeš, Martina. "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Kapeš, M. (2016). 'Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 07 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Kapeš M. Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2020 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

M. Kapeš, "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Islandora Bookmark - Please login to use this feature