Kapeš, M. (2016). Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
Kapeš, Martina. "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
Kapeš, Martina. "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
Kapeš, M. (2016). 'Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
Kapeš M. Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263
M. Kapeš, "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263