diplomski rad
Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije

Martina Kapeš (2016)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad...

Kapeš, M. (2016). Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Kapeš, Martina. "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Kapeš, Martina. "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Kapeš, M. (2016). 'Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

Kapeš M. Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 18.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263

M. Kapeš, "Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:592263