Gazdek, M. (2017). Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
Gazdek, Mihael. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
Gazdek, Mihael. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
Gazdek, M. (2017). 'Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
Gazdek M. Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
M. Gazdek, "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962