Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The Role of Information and Communication Technology in the Front Office of Hotel Kvarner, Opatija

Mihael Gazdek (2017)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document

Gazdek, M. (2017). Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Gazdek, Mihael. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Gazdek, Mihael. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Gazdek, M. (2017). 'Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 16 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Gazdek M. Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2019 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

M. Gazdek, "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962