prikaz prve stranice dokumenta Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija

Gazdek, Mihael (2017)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Gazdek, M. (2017). Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Gazdek, Mihael. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Gazdek, Mihael. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Gazdek, M. (2017). 'Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 03 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Gazdek M. Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2020 July 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

M. Gazdek, "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962

Islandora Bookmark - Please login to use this feature