Gazdek, M. (2017). Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
Gazdek, Mihael. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
Gazdek, Mihael. "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
Gazdek, M. (2017). 'Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
Gazdek M. Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962
M. Gazdek, "Uloga informacijske i komunikacijske tehnologije u recepcijskom poslovanju hotela Kvarner, Opatija", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:079962