prikaz prve stranice dokumenta Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža

Bebek, Nikolina (2017)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Bebek, N. (2017). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek, N. (2017). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 09 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Bebek N. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2020 July 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

N. Bebek, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275

Islandora Bookmark - Please login to use this feature