Bebek, N. (2017). Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
Bebek, Nikolina. "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
Bebek, N. (2017). 'Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
Bebek N. Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275
N. Bebek, "Promocija Dubrovnika kao turističke destinacije putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:480275