Crnić, V. (2018). Značaj i uloga interne komunikacije u hotelskim poduzećima : usporedba hotela Bor i hotela Jadran (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:059083
Crnić, Valnea. "Značaj i uloga interne komunikacije u hotelskim poduzećima : usporedba hotela Bor i hotela Jadran." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:059083
Crnić, Valnea. "Značaj i uloga interne komunikacije u hotelskim poduzećima : usporedba hotela Bor i hotela Jadran." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:059083
Crnić, V. (2018). 'Značaj i uloga interne komunikacije u hotelskim poduzećima : usporedba hotela Bor i hotela Jadran', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:059083
Crnić V. Značaj i uloga interne komunikacije u hotelskim poduzećima : usporedba hotela Bor i hotela Jadran [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:059083
V. Crnić, "Značaj i uloga interne komunikacije u hotelskim poduzećima : usporedba hotela Bor i hotela Jadran", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:059083