Krinić, B. (2018). Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
Krinić, Bruna. "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
Krinić, Bruna. "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
Krinić, B. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
Krinić B. Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
B. Krinić, "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187