Krinić, B. (2018). Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
Krinić, Bruna. "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
Krinić, Bruna. "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
Krinić, B. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
Krinić B. Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187
B. Krinić, "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187