Generalić, I. (2018). Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
Generalić, Ivan. "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
Generalić, Ivan. "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
Generalić, I. (2018). 'Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
Generalić I. Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880
I. Generalić, "Značaj video uređivanja u pozicioniranju turističkog proizvoda na tržištu", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:511880