Košec, S. (2015). Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
Košec, Suzana. "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
Košec, Suzana. "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
Košec, S. (2015). 'Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
Košec S. Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2015 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012
S. Košec, "Kreiranje turističkog doživljaja u cilju povećanja lojalnosti turista/posjetitelja grada Zagreba", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:816012