Dervišević, R. (2019). Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392
Dervišević, Rahela. "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392
Dervišević, Rahela. "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392
Dervišević, R. (2019). 'Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392
Dervišević R. Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392
R. Dervišević, "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392