prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH

Dervišević, Rahela (2019)
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Dervišević, R. (2019). Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević, Rahela. "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević, Rahela. "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević, R. (2019). 'Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Dervišević R. Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 04.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

R. Dervišević, "Utjecaj interne komunikacije na lojalnost zaposlenika na primjeru Hotela Dubrovnik, Zenica, BiH", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740392

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.