Generalić, I. (2019). Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
Generalić, Ivan. "Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
Generalić, Ivan. "Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
Generalić, I. (2019). 'Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
Generalić I. Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
I. Generalić, "Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908