Generalić, I. (2019). Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
Generalić, Ivan. "Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
Generalić, Ivan. "Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
Generalić, I. (2019). 'Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
Generalić I. Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908
I. Generalić, "Internetsko oglašavanje hrvatskoga turističkog proizoda na kineskom i ruskom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494908