Galešev, F. (2020). Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
Galešev, Filip. "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
Galešev, Filip. "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
Galešev, F. (2020). 'Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
Galešev F. Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769
F. Galešev, "Utjecaj i važnost komentara gostiju na strategiju
optimizacije i marketinga na tražilicama", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:183769